فهرست
تشکل های فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی
• تشکل فرهنگی ابتسام الموعود
تشکل فرهنگی ابتسام الموعود فعالیت خود را از فروردین ماه 1400 با محوریت مسائل روز و جهان اسلام آغاز نمود. این تشکل دارای 12 نفر عضو اصلی است که در زمینه های مختلف به شرح ذیل مشغول به فعالیت هستند.
برگزاری مراسمات مذهبی، فعالیت های مجازی در قالب ارائه اخبار جهان اسلام و مطالب فرهنگی و مذهبی، تهیه و تنظیم بروشور و ویژه نامه های فرهنگی و …
• تشکل فرهنگی تمنای وصال

تشکل فرهنگی تمنای وصال با محوریت مهدویت از سال 1398 آغاز به فعالیت نمود. این تشکل دارای 20 نفر عضو اصلی است که به صورت مستقل در زمینه مهدویت فعالیت دارند. برگزاری مراسمات مذهبی و نشست های فرهنگی، برگزاری مسابقات، برگزاری دوره های و کارگاه های فرهنگی از اهم فعالیت های این تشکل می باشد.

• تشکل فرهنگی ریحانةالنبی
تشکل فرهنگی ریحانةالنبی ویژه طلاب افغانستان در سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی، رسانه ای و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “همسنگران بی مرز” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
نشریه ریحانه به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان فارسی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در کشور افغانستان نیز توزیع می گردد.
سایت این تشکل http://reyhane.hoda.miu.ac.ir/ می باشد.
• اتحادیه رائدات الهدی
اتحادیه رائدات الهدی ویژه طلاب عرب زبان از کشورهای عراق، عربستان، سوریه، لبنان، الجزایر، المغرب، تونس و … در سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این اتحادیه از سه تشکل نور، الغدیر و الحورا با هفت نفر عضو اصلی تشکیل شده که در زمینه های قرآنی، حدیثی، رسانه ای و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این اتحادیه در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشست سالانه بزرگداشت شهید صدر و شهیده بنت الهدی  اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
سایت http://rhuda.com  به همت اعضای وب سایت تشکل رائدات الهدی به زبان عربی در زمینه فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، عقیدتی و زنان فعال می باشد.
نشریه الأسرةالمؤمنه به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان عربی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در عراق، سوریه، لبنان، الجزایر، تونس، گانا، انگلستان و کویت توزیع می گردد.
این اتحادیه همچنین در مناسبت های مختلف ویژه نامه هایی را با عناوین «وأشرقت الأنوار» «نهج الخلود» و … به زبان عربی منتشر می کنند.
• تشکل فرهنگی عفاف
تشکل فرهنگی عفاف ویژه طلاب پاکستان در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی، رسانه ای و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “همایش علامه اقبال ستاره شرق” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
سایت http://hodaefaf.com به همت اعضای وب سایت تشکل عفاف در سال 1390 راه اندازی شده است. این سایت به دو زبان انگلیسی و اردو در زمینه فرهنگی اجتماعی فعال است.
نشریه عفاف به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان اردو منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در کشور پاکستان نیز توزیع می گردد.
• تشکل فرهنگی وحدت
تشکل فرهنگی وحدت ویژه طلاب ترکیه در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی، رسانه ای و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “عاشورا و بیداری اسلامی” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
نشریه مهاجرين زمان به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان ترکی استانبولی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در ترکیه، آلمان و هلند نیز توزیع می گردد.
• تشکل فرهنگی فاطمیه
تشکل فرهنگی فاطمیه ویژه طلاب اندونزی در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای ده نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “بررسی تطبیقی مبلغان اندونزی و ایران” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
سایت http://fatemi.hoda.miu.ac.ir/ به همت اعضای وب سایت تشکل فاطمیه در سال 1390 را ه اندازی شده است. این سایت به زبان اندونزیایی فعال است.
نشریه فاطمی به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان اندونزی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در اندونزی نیز توزیع می گردد.
• کانون اندیشه و هنر(فعالیت محور)

کانون اندیشه و هنر ویژه طلاب هنرمند از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، اندونزی، تایلند و … در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای پنج نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه فرهنگی هنری در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی کلاس ها و کارگاه های متفاوتی را برگزار می نماید که از جمله این کلاسها می توان به آموزش داستان نویسی، کارگاه های نقد فیلم و … اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.

• تشکل علمی فرهنگی بشری
تشکل علمی فرهنگی بشری ویژه طلاب افغانستان در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای پنج نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه زنان در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “جریان شناسی فیمینیسم” اشاره نمود.
نشریه بشری به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان فارسی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در افغانستان نیز توزیع می گردد.
سایت http://boshra.hoda.miu.ac.ir به همت اعضای وب سایت تشکل بشری در سال 1390 را ه اندازی شده است. این سایت به زبان فارسی در زمینه فرهنگی اجتماعی در حوزه زنان فعال است.
• تشکل فرهنگی بنات الوحده

تشکل فرهنگی بنات الوحده ویژه طلاب تاجیکستان در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “مهارت های تبلیغی جذب جوانان و نوجوانان در تاجیکستان” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.

• تشکل فرهنگی الکوثر

تشکل فرهنگی الکوثر ویژه طلاب تایلند در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی، رسانه ای و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “بیداری اسلامی” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.

• تشکل فرهنگی بنات فاطمه
تشکل فرهنگی بنات فاطمه ویژه طلاب بنگلادش در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “دفع ولایت حضرت زهرا (سلام الله علیها)” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
نشریه فرصت به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان بنگالی منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در بنگلادش نیز توزیع می گردد.
سایت http://fatema.hoda.miu.ac.ir/ به همت اعضای وب سایت تشکل بنات فاطمه در سال 1394 را ه اندازی شده است و در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به زبان بنگالی فعالیت می کند.
• تشکل فرهنگی ضحی
تشکل فرهنگی ضحی ویژه طلاب هندوستان در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید که از جمله نشست های این تشکل می توان به نشستی با موضوع “راه حل برای مشکلات تبلیغی در هند” و “ولایت فقیه یک هدیه الهی” اشاره نمود. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
نشریه سراج المنیر به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان اردو منتشر می شود.
همچنین فلش کارت های قرآنی و حدیثی به زبان اردو و کتاب تحفةالمبلغین نیز از دیگر آثار این تشکل می باشد.
سایت این تشکل http://zoha.hoda.miu.ac.ir/ می باشد که به زبان اردو در زمینه های فرهنگی و اجتماعی فعال است.
• تشکل فرهنگی بانوان پیرو اهل بیت (علیهم السلام)

تشکل فرهنگی بانوان پیرو اهل بیت ویژه طلاب برمه در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای یازده نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های قرآنی، حدیثی و فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.

• تشکل فرهنگی الزهرا
تشکل فرهنگی الزهرا ویژه طلاب بلتی زبان (هندوستان) در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای ده نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های فرهنگی اجتماعی و قرآنی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
سایت http://alzahra.hoda.miu.ac.ir/ به همت اعضای وب سایت تشکل الزهرا در سال 1393 را ه اندازی شده است. این سایت به زبان انگلیسی در زمینه فرهنگی اجتماعی فعال است.
نشریه بوسترینگ (بانوان) به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان انگلیسی و اردو منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در هندوستان نیز توزیع می گردد.
همچنین تهیه محصولات صوتی و تصویری از دیگر دستاوردهای این تشکل می باشد.
• تشکل فرهنگی سیده فاطمه
تشکل فرهنگی سیده فاطمه ویژه طلاب آفریقادر سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای ده نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های فرهنگی اجتماعی و قرآنی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها، مراسم و کارگاه های مختلفی را برگزار می نماید. همچنین برگزاری مراسم مذهبی و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
سایت http://fateme.hoda.miu.ac.ir/ به همت اعضای وب سایت تشکل الزهرا در سال 1393 را ه اندازی شده است. این سایت به زبان انگلیسی و هوسا در زمینه فرهنگی اجتماعی فعال است.
نشریه کشتی نجات به همت اعضای تحریریه این تشکل به زبان هوسا منتشر می شود که علاوه بر کشور ایران در کشورهای آفریقایی نیز توزیع می گردد.
• کانون حفاظ
تشکل فرهنگی و قرآنی حفاظ  ویژه طلاب حافظ از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، اندونزی، تایلند و … در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه فرهنگی هنری در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی کلاس ها، آزمون های شفاهی حفظ و دوره های قرآنی را برگزار می نماید. همچنین به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.
از دیگر فعالیت های تشکل راه اندازی سایت http://hofaz.hoda.miu.ac.ir   در زمینه قرآنی در 1393 می باشد.
• تشکل فرهنگی حضرت رقیه (سلام الله علیها) [منتظران]

تشکل فرهنگی تبلیغی حضرت رقیه (سلام الله علیها) در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است.این تشکل دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. همچنین برگزاری مراسم مذهبی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد.از دیگر فعالیت های تشکل راه اندازی سایت http://muntaziran.com/ در زمینه تبلیغی در سال 1395 می باشد.

• تشکل فرهنگی آسمانیها

تشکل فرهنگی آسمانی ها با محوریت جهاد و شهادت در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه شهید و شهادت در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال تحصیلی نشست ها و مراسمات مختلفی را برگزار می نماید. همچنین همکاری در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور و به روز رسانی تابلوهای ملیتی با توجه به مسائل و مناسبت کنیزان حضرت زینب های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می باشد. نشریه آسمانی ها به همت هیئت تحریریه این تشکل در زمینه شهید و شهادت به زبان فارسی منتشر می گردد.

• تشکل سفیران تندرستی

تشکل سفیران تندرستی با محوریت ورزشی در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه سلامت و تندرستی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال فعالیت هایی در زمینه افزایش اطلاع رسانی به طلاب در خصوص سلامت آنها انجام می دهد.

• تشکل فرهنگی صبا
تشکل فرهنگی صبا ویژه طلاب کشور آذربایجان فعالیت خود را از سال 1393 تحت عنوان هیأت یاران مهدی آغاز نمود و از سال 1396 در قالب تشکل فرهنگی به فعالیت خود ادامه داد. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه های فرهنگی اجتماعی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. همچنین برگزاری مراسم مذهبی با توجه به مسائل و مناسبت های روز از دیگر فعالیت های این تشکل می‌باشد.
آدرس سایت تشکل فرهنگی صبا http://saba.hoda.miu.ac.ir/ می باشد.
• تشکل فرهنگی سلامتی در محضر اهل بیت (علیهم السلام)

تشکل فرهنگی سلامتی در محضر اهل بیت (علیهم السلام) فعالیت خود را از سال 1398 با محوریت طب اسلامی و سلامتی آغاز نمود. این تشکل دارای هفت نفر عضو اصلی می باشد که در زمینه طب اسلامی و سنتی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مشغول به فعالیت هستند. این تشکل در طول سال فعالیت هایی در زمینه افزایش اطلاع رسانی به طلاب در خصوص سلامت آنها به صورت مجازی و حضوری انجام می دهد.

• هیئت خواهران منتظرالمهدی

هیئت خواهران منتظرالمهدی ویژه طلاب کشور افغانستان فعالیت خود را از سال 1393 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری کارگاه ها تربیتی، برگزاری دوره‌های کاربردی و … .

• هیئت قمر بنی هاشم (علیه السلام)
هیئت قمر بنی هاشم (علیه السلام) ویژه طلاب کشور افغانستان فعالیت خود را از سال 1396 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره‌های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت فاطمیه
هیئت فاطمیه ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1396 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیات دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره‌های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت کنیزان ام أبیها (سلام الله علیها)
هیئت کنیزان ام ابیها ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1396 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیات دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت کنیزان حضرت زینب (سلام الله علیها)
هیئت کنیزان حضرت زینب (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1396 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت کوثر النبی (سلام الله علیها)
هیئت کوثر النبی (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور افغانستان فعالیت خود را از سال 1397 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت محبین نرجس خاتون (سلام الله علیها)
هیئت محبین نرجس خاتون ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1397 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت پیروان حضرت زینب (سلام الله علیها)
هیئت پیروان حضرت زینب (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور افغانستان فعالیت خود را از سال 1397 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت فاطمةالزهرا (سلام الله علیها)
هیئت فاطمةالزهرا (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور افغانستان فعالیت خود را از سال 1397 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت سکینه خاتون (سلام الله علیها)
هیئت سکینه خاتون (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1398 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .
• هیئت خدیجةالکبری (سلام الله علیها)
هیئت خدیجةالکبری (سلام الله علیها) ویژه طلاب کشور پاکستان فعالیت خود را از سال 1399 در مجتمع  آموزش عالی بنت الهدی آغاز نمود. این هیئت دارای هشت نفر عضو اصلی می باشد. اهم فعالیت های این هیئت عبارت است از برگزاری مراسم مذهبی، برگزاری مسابقه، برگزاری اردوهای داخل شهری، برگزاری دوره های فرهنگی تبلیغی و … .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up